Skuteczność procesu terapeutycznego zależy od bardzo wielu czynników. Ogromne znaczenie ma tutaj motywacja Klienta, gotowość na współpracę oraz czynne podjęcie zmian w swoim życiu.
Mimo dokładania wszelkich starań, aby wynik pracy psychologicznej był jak najbardziej efektywny, nie jesteśmy w stanie zobowiązać się do osiągnięcia przez Klienta określonego celu terapeutycznego.
Rezerwacja i płatności za spotkania
- Klient dokonuje rezerwacji spotkania poprzez płatność za pośrednictwem systemu rezerwacji dostępnego tutaj. W wybranych sytuacjach płatność może być dokonana przelewem tradycyjnym na numer konta: 09 1050 1445 1000 0097 2543 6969, ING Bank Śląski SA; tytuł przelewu: imię i nazwisko Klienta, data i godzina wizyty.
- Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione usługi: Płatności BLIK, karta płatnicza, przelew elektroniczny poprzez zewnętrzny system płatności imoje, obsługiwany przez firmę ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowicach.
- Jeżeli w trakcie płatności nastąpi problem z połączeniem internetowym, bądź jakikolwiek błąd, który przerwie proces płatności, to Klient może dokończyć ją wracając na swoją skrzynkę mailową do maila zatytułowanego „Rezerwacja oczekująca na płatność”.
- Chcąc zmienić datę lub godzinę wizyty już zarezerwowanej prosimy o kontakt z recepcją pod nr tel. 503 612 712.
- Warunkiem przyjęcia rezerwacji jest podanie w formularzu danych osobowych na potrzeby wystawienia rachunku lub faktury, poprawnego numeru telefonu i adresu e-mail Klienta, które będą wykorzystywane do późniejszej komunikacji z Klientem.
- 48 h przed umówionym spotkaniem poprzez system rezerwacji, Klient otrzyma wiadomość e-mail z przypomnieniem o spotkaniu, 12 h przed spotkaniem Klient otrzyma wiadomość sms podobnej treści.
Odwoływanie sesji z przyczyn leżących po stronie Klienta
- Odwołanie lub zmiana terminu sesji jest możliwa nie później niż 24h przed ustalonym terminem sesji.
- Jeżeli Klient nie odwoła wizyty w wyznaczonym czasie, bądź nie pojawi się na umówionym spotkaniu, koszt spotkania nie będzie zwrócony.
- W razie nie pojawienia się Klienta na spotkaniu punktualnie, terapeuta oczekuje 15 minut.
- W przypadku, gdy Klient odwoła opłaconą wizytę w wyznaczonym czasie, otrzyma zwrot całej zapłaconej kwoty nie później niż w ciągu 7 dni roboczych, na konto, z którego dokonywana była płatność. Płatność może również zostać zaliczona na rzecz kolejnej wizyty – zgodnie z życzeniem klienta.
- Uprawnienia, o których mowa powyżej dotyczą również osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
Odwoływanie sesji z przyczyn leżących po stronie gabinetów Twoja Zmiana
- W przypadku gdy opłacone spotkanie zostanie odwołane przez gabinety Twoja Zmiana, Klient otrzyma zwrot zapłaconej kwoty nie później niż w ciągu 7 dni roboczych, na konto, z którego dokonywana była płatność.
- Klient otrzyma również propozycję nowego terminu wizyty w preferencyjnym czasie.
- Z przyczyn leżących po stronie gabinetów Twoja Zmiana, spotkanie może się opóźnić maksymalnie 15 minut. Jeśli wizyta miałaby się rozpocząć później niż 15 minut od ustalonej godziny, Klient informowany jest o przewidywanej godzinie rozpoczęcia spotkania i ma możliwość wyboru pomiędzy oczekiwaniem, a odzyskaniem całej zapłaconej kwoty.
- Uprawnienia, o których mowa powyżej dotyczą również osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
Reklamacje
- Klient ma prawo zgłaszać reklamacje związane z Usługą za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail recepcja@twojazmiana.pl
- Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi maksymalnie 14 dni roboczych licząc od daty otrzymania reklamacji.
- Uprawnienie, o których mowa powyżej dotyczy również osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
Pokój spotkań online
- Sesje terapeutyczne online realizowane są z wykorzystaniem serwisu whereby.com.
- Link do pokoju spotkania klient otrzymuje w powiadomieniu mailowym wraz z informacją o rezerwacji wizyty.
- Zalecamy podczas spotkania użycie słuchawek telefonicznych z mikrofonem.
- Terapeuta oczekuje na Klienta w pokoju online 15 minut od ustalonego czasu spotkania. Po tym czasie wizyta nie będzie mogła się rozpocząć.
Dziękujemy za Państwa wyrozumiałość w kontekście zasad panujących w gabinetach Twoja Zmiana.
W przypadku pytań lub wątpliwości, prosimy o kontakt.