Ogólne warunki współpracy

Skuteczność procesu terapeutycznego zależy od bardzo wielu czynników. Ogromne znaczenie ma tutaj motywacja Klienta, gotowość na współpracę oraz czynne podjęcie zmian w swoim życiu.

Mimo dokładania wszelkich starań, aby wynik pracy psychologicznej był jak najbardziej efektywny, nie jesteśmy w stanie zobowiązać się do osiągnięcia przez Klienta określonego celu terapeutycznego.

Rezerwacja i płatności za spotkania

  1. Klient dokonuje rezerwacji spotkania poprzez płatność za pośrednictwem systemu rezerwacji dostępnego tutaj. W wybranych sytuacjach płatność może być dokonana przelewem tradycyjnym na numer konta: 09 1050 1445 1000 0097 2543 6969, ING Bank Śląski SA; tytuł przelewu: imię i nazwisko Klienta, data i godzina wizyty.
  2. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione usługi: Płatności BLIK, karta płatnicza, przelew elektroniczny poprzez zewnętrzny system płatności imoje, obsługiwany przez firmę ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowicach.
  3. Jeżeli w trakcie płatności nastąpi problem z połączeniem internetowym, bądź jakikolwiek błąd, który przerwie proces płatności, to Klient może dokończyć ją wracając na swoją skrzynkę mailową do maila zatytułowanego „Rezerwacja oczekująca na płatność”.
  4. Chcąc zmienić datę lub godzinę wizyty już zarezerwowanej prosimy o kontakt z recepcją pod nr tel. 503 612 712.
  5. Warunkiem przyjęcia rezerwacji jest podanie w formularzu danych osobowych na potrzeby wystawienia rachunku lub faktury, poprawnego numeru telefonu i adresu e-mail Klienta, które będą wykorzystywane do późniejszej komunikacji z Klientem.
  6. 48 h przed umówionym spotkaniem poprzez system rezerwacji, Klient otrzyma wiadomość e-mail z przypomnieniem o spotkaniu, 12 h przed spotkaniem Klient otrzyma wiadomość sms podobnej treści.

Odwoływanie sesji z przyczyn leżących po stronie Klienta

  1. Odwołanie lub zmiana terminu sesji jest możliwa nie później niż 24h przed ustalonym terminem sesji.
  2. Jeżeli Klient nie odwoła wizyty w wyznaczonym czasie, bądź nie pojawi się na umówionym spotkaniu, koszt spotkania nie będzie zwrócony.
  3. W razie nie pojawienia się Klienta na spotkaniu punktualnie, terapeuta oczekuje 15 minut.
  4. W przypadku, gdy Klient odwoła opłaconą wizytę w wyznaczonym czasie, otrzyma zwrot całej zapłaconej kwoty nie później niż w ciągu 7 dni roboczych, na konto, z którego dokonywana była płatność. Płatność może również zostać zaliczona na rzecz kolejnej wizyty – zgodnie z życzeniem klienta.
  5. Uprawnienia, o których mowa powyżej dotyczą również osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej

Odwoływanie sesji z przyczyn leżących po stronie gabinetów Twoja Zmiana

  1. W przypadku gdy opłacone spotkanie zostanie odwołane przez gabinety Twoja Zmiana, Klient otrzyma zwrot zapłaconej kwoty nie później niż w ciągu 7 dni roboczych, na konto, z którego dokonywana była płatność.
  2. Klient otrzyma również propozycję nowego terminu wizyty w preferencyjnym czasie.
  3. Z przyczyn leżących po stronie gabinetów Twoja Zmiana, spotkanie może się opóźnić maksymalnie 15 minut. Jeśli wizyta miałaby się rozpocząć później niż 15 minut od ustalonej godziny, Klient informowany jest o przewidywanej godzinie rozpoczęcia spotkania i ma możliwość wyboru pomiędzy oczekiwaniem, a odzyskaniem całej zapłaconej kwoty.
  4. Uprawnienia, o których mowa powyżej dotyczą również osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej

Reklamacje

  1. Klient ma prawo zgłaszać reklamacje związane z Usługą za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail recepcja@twojazmiana.pl
  2. Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi maksymalnie 14 dni roboczych licząc od daty otrzymania reklamacji.
  3. Uprawnienie, o których mowa powyżej dotyczy również osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

Pokój spotkań online

  1. Sesje terapeutyczne online realizowane są z wykorzystaniem serwisu whereby.com.
  2. Link do pokoju spotkania klient otrzymuje w powiadomieniu mailowym wraz z informacją o rezerwacji wizyty.
  3. Zalecamy podczas spotkania użycie słuchawek telefonicznych z mikrofonem.
  4. Terapeuta oczekuje na Klienta w pokoju online 15 minut od ustalonego czasu spotkania. Po tym czasie wizyta nie będzie mogła się rozpocząć.

Dziękujemy za Państwa wyrozumiałość w kontekście zasad panujących w gabinetach Twoja Zmiana.

W przypadku pytań lub wątpliwości, prosimy o kontakt.